Zarejestruj

Reklama


Zaloguj  •  Zarejestruj


  • Reklama




System Rejestracji Czasu Pracy


  • Polecamy




  • Polecamy


IFP

Dyrektor Handlowy ds. ochrony - Legnica/Wrocław

Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla NKUdostępnij dla WykopUdostępnij dla BlipUdostępnij dla Twitter

Dyrektor Handlowy ds. ochrony - Legnica/Wrocław

Postprzez LISU » 16 wrz 2011 08:25

  • 0

...jeżeli chcesz rządzić ludzmi, nie możesz ich pchać przed sobą - musisz sprawić żeby podążyli za Tobą...
Podpułkownik
Posty: 1805
Dołączył(a): 08 sie 2009 10:50
Lokalizacja: łódzkie
Reputacja: 0

Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla NKUdostępnij dla WykopUdostępnij dla BlipUdostępnij dla Twitter

Re: Dyrektor Handlowy ds. ochrony - Legnica/Wrocław

Postprzez Epitet » 16 wrz 2011 10:44

Ta oferta to prawdziwe wyzwanie....

Czego oczekuje firma poszukująca pracownika?

Opis stanowiska:
W ramach pełnionej funkcji osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności spółki w zakresie handlu, pozyskiwania nowych klientów z sektora publicznego oraz niepublicznego - negocjacje bezpośrednie z klientem.

Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

•pozyskiwanie nowych klientów z sektora publicznego i niepublicznego z zakresu usług ochrony mienia i osób
•uczestnictwo w procedurach przetargowych – opracowywanie i składanie ofert przetargowych w oparciu o specyfikację istotnych warunków zamówienia
•przygotowywanie ofert handlowych dla klientów z sektora prywatnego
•przeprowadzanie wizji lokalnych i kalkulowanie ceny sprzedaży usługi
•wdrażanie i koordynacja kontraktów
•kreowanie strategii sprzedaży i ofert handlowych w zakresie promowanych produktów
•zarządzanie podległym zespołem
Wymagania:
•wykształcenie wyższe
•minimum 3 lata doświadczenia handlowego w sprzedaży usług
•znajomość Prawa Zamówień Publicznych i doświadczenie w uczestniczeniu w procedurach przetargowych po stronie Wykonawcy •doskonała znajomość rynku w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia , polegających na kompleksowym zabezpieczeniu zarówno obiektów, firm i przedsiębiorstw, jak i sfery prywatnej, w oparciu o wymogi ustawowe, wewnętrzne regulaminy i plany ochrony uzgadniane ze Zleceniodawcami.
•duże doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych,
•wiedza techniczna z zakresu realizowania kontraktów,
•umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami a także partnerami wewnątrz grupy kapitałowej
•wysoka kultura osobista , samodzielność i zaangażowanie
•prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
•objęcie odpowiedzialnego stanowiska w grupie kapitałowej o ugruntowanej pozycji na rynku
•wynagrodzenie stałe i prowizyjne uzależnione od zwiększenia sprzedaży
•szansę na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji
•możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów
•atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz narzędzia pracy


Jest wiadome, jak wysoko została ustawiona poprzeczka...

Co to jest za stanowisko Dyrektor handlowy ds. ochrony?

Sales Director jest kierowniczym stanowiskiem, zajmująca je osoba zarządza zespołem sprzedaży (zajmuje się podziałem pracy dla handlowców, ich motywowaniem, ale również sprzedażą). Na podstawie danych z bazy kandydatów TMP Worldwide można zauważyć, że większość osób pełniących te funkcje ma około 30 lat, choć od jakiegoś czasu średnia ta jest nawet nieco niższa, ponieważ niektórzy dyrektorzy ds. sprzedaży zaczynają zdobywać doświadczenie już podczas studiów. Znaczna jest przewaga kandydatów z branży FMCG (dóbr szybko zbywalnych), logistycznej, motoryzacyjnej, sprzedaży hurtowej i detalicznej, firm produkcyjnych. Stanowisko to też dosyć często pojawia się w sektorze telekomunikacyjnym. Pracodawcy poszukujący Sales Directora oczekują od kandydatów znajomości produktów/ usług z danego sektora.
Przełożony: General Manager lub Managing Director (dyrektor zarządzający).

Podwładni: Przedstawiciele handlowi (Sales Representatives), Key Account menedżerowie, regionalni kierownicy sprzedaży. Może to też być samodzielne stanowisko.

Zakres obowiązków: organizowanie pracy przedstawicieli handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie im, prezentacje, negocjacje oraz sprzedaż produktu/ usługi, budowanie relacji typu business to business, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktu/ usługi/ działu, opracowanie planów budżetu, strategii, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi/działu, aktywna współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie raportów, prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych, udział lub prowadzenie konferencji.

Oczekiwane kompetencje: kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży (zwłaszcza w obrębie danej branży), wyższe wykształcenie (zazwyczaj ekonomiczne, lecz w przypadku np. firm z branży teleinformatycznej dobrze widziane wykształcenie techniczne i ewentualne dodatkowe studia podyplomowe czy MBA), bardzo dobra znajomość angielskiego (rzadziej innego), dobrze widziane jest doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, umiejętność pozyskiwania klientów, bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne, wysoka komunikatywność, zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, umiejętność analizy, zdolności planistyczne, otwartość na zmiany, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres (bardzo ważna), osobowość lidera.

Ścieżka awansu: konieczne są przynajmniej dwa-trzy lata doświadczenia w pracy przedstawiciela handlowego. Kolejnym stanowiskiem może być pozycja sales executive/key account managera/ business development managera/ kierownika ds. sprzedaży, następnie regionalnego kierownika ds. sprzedaży lub dyrektora ds. kluczowych klientów, później dyrektora ds. sprzedaży lub dyrektora generalnego, dyrektora zarządzającego czy nawet prezesa.

Wynagrodzenie: płaca zasadnicza - powyżej 10 tys. zł brutto, premia zależna od wyników sprzedawcy i całego zespołu, bonusy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.


Teraz ze zwykłej ciekawości zapytałbym, kto do tej pory zajmował się tą dziedziną działalności firmy i dlaczego z grona własnych podwładnych nie wyszkolił swoich następców?
Pytam z głuipa frant?....bo ciekawi mnie zapis w ofercie:

•szansę na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji
•możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów

i dlaczego nic z tego się jemu nie udało?
  • 0

Generał Brygady
Avatar użytkownika
Posty: 3725
Dołączył(a): 16 sty 2011 20:01
Reputacja: 376

Udostępnij dla FacebookUdostępnij dla NKUdostępnij dla WykopUdostępnij dla BlipUdostępnij dla Twitter

Re: Dyrektor Handlowy ds. ochrony - Legnica/Wrocław

Postprzez jablon » 16 wrz 2011 11:56

Oferta z mojego miasta, jednak wymagania przeogromne, uważam że w Legnicy nie ma ludzi z takimi predyspozycjami.
  • 0

Kapral
Avatar użytkownika
Posty: 56
Dołączył(a): 11 mar 2011 11:55
Lokalizacja: Legnica
Reputacja: 0

Powrót do Praca - Dam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Reputation System ©'